Otázky a odpovědi


Co se stalo s mým účtem po skončení programu iBOD?

Váš účet v programu iBOD byl 31. 8. 2019 zrušen, nyní již není možné se k němu přihlásit.


Nestihl jsem vyčerpat ibody, mám ještě nějakou možnost je vyčerpat?

Bohužel, nasbírané ibody bylo možné vyčerpat pouze do 31. 8. 2019.


Co se stalo s ibody, které jsem nestihl vyčerpat?

Veškeré nevyužité ibody 31. 8. 2019 expirovaly.


Kde zjistím stav své objednávky?

Stav své objednávky si můžete ověřit na iBOD lince 225 851 000, případně zasláním dotazu na emailovou adresu info@ibod.cz.


Za jak dlouho mi bude odeslána odměna, kterou jsem si objednal?

Odměny objednané v programu iBOD jsou odesílány do 30 dní od objednání. Objednané iKUPONY byly odeslány do emailové schránky do 24 hodin a je nutné je dále využít dle instrukcí přímo na iKUPONU.


Mohu si odměnu osobně vyzvednout?

Osobní odběr odměn v programu iBOD není možný. Odměny Vám odešleme způsobem, který byl zvolen při vytvoření objednávky.


Propadl mi iKUPON, je možné ho prodloužit?

Bohužel, propadlé iKUPONY není možné prodloužit.


Na iKUPONU je uvedena platnost po 31. 8. 2019, tj. po konci programu. Mohu iKUPON skutečně uplatnit i po tomto datu?

Ano, ukončení programu iBOD nemá na platnost iKUPONU žádný vliv. Vámi objednané iKUPONY můžete uplatnit do doby platnosti uvedené přímo na iKUPONU.


Mám objednanou slevu na vedení účtu u ČS, bude mi platit i po ukončení programu?

Ukončení programu iBOD nemá žádný vliv na objednanou slevu.


Reklamace


Vztahuje se na odměny záruka?

Ukončení programu iBOD nemá vliv na záruku objednaných odměn.


Jak mohu reklamovat vadnou odměnu?

Vadnou odměnu společně s průvodním dopisem a dodacím listem, který jste obdrželi s odměnou, odešlete na adresu Věrnostní program iBOD, P. O. BOX 19, 101 00 Praha 10. Nezapomeňte do průvodního dopisu uvést Vaše kontaktní údaje, na kterých Vás můžeme kontaktovat.


Mohu odměnu přinést k reklamaci osobně?

Bohužel, osobní předání do reklamace není možné. Odměnu je nutné odeslat na adresu Věrnostní program iBOD, P. O. BOX 19,
101 00 Praha 10.


Bude mi proplaceno poštovné?

Pokud bude Vaše reklamace uznána jako oprávněná, bude Vám poštovné kompenzováno.


Jak dlouho trvá vyřešení reklamace?

Reklamaci se snažíme vyřešit co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace, pokud jsou v reklamaci uvedeny všechny potřebné informace. V případě, že nebudou v reklamaci uvedeny všechny potřebné informace a budete vyzváni k jejich doplnění, bude reklamační lhůta počítána od data doplnění potřebných údajů.


Jak zjistím výsledek reklamace?

Jakmile bude reklamace vyřešena, budeme Vás kontaktovat.


Jaká je pracovní doba iBOD linky?

Pracovní doba iBOD linky je každý pracovní den od 9 do 17 hodin.